Широке поширення автокранів «Машека» 25 т обумовлено універсальністю, багатофункціональністю та надійністю, проте навіть у спецтехніці високої якості складання виникають ламання, розглянемо найпоширеніші з них.
Варто зазначити, що в автокранах «Машека» 25 т злами найчастіше виникають внаслідок природного зношування деталей, які при несвоєчасній заміні призводять до пошкоджень цілих вузлів. Крім того, не найкраще позначається перевищення допустимого навантаження та експлуатація у важких умовах.
Уповільнена та некоректна робота автокрана «Машека» 25 т
Досить поширена несправність крана "Машека" 25 т - уповільнення роботи при включенні гідророзподільника керування механізмами. Причину варто шукати в порушеннях налаштування запобіжного клапана КП. Провести самостійну перевірку можна звичайним діагностичним манометром.
Якщо автокран Машека 25 т при перекладі руків'я керування в робоче положення не виконує жодних дій, несправність швидше за все криється в вставці блоку запобіжників, що перегоріла плавкою. Варто зазначити, що ця несправність попри те, що повністю «паралізує» техніку легко ліквідується заміною вставки.
На автокранах «Машека» 25 т за тривалої, інтенсивної експлуатації може виникати заїдання плунжера гідророзподільника, обрив ланцюга та перегорання котушки електромагніта розподільника. В останньому випадку потрібно звернення безпосередньо до виробника розподільника.
Недостатня швидкість виконання кранових операцій або можливість їх проведення лише з невеликим вантажем вказує на порушення регулювання приводу керування двигуном, налаштування запобіжного клапана та витік у гідромоторі. Якщо після виміру рівня витоку показники значно перевищують допустимі, рекомендується повністю змінювати помпу. При протіканні в гідросистемі достатньо заміни ущільнювальних кілець.
Порушення налаштування гальмівних клапанів або засмічення отворів призводить до того, що автокран «Машека» 25 т не виконує операції, пов'язані з опусканням вантажу, стріли або втягуванням її секцій.
Нерівномірна робота автокрану «Машека» 25 т
Якщо під час роботи гідроциліндра спостерігаються невластиві ривки, велика ймовірність попадання повітря на його порожнини. Також можливі ситуації, у яких втягування секцій, опускання стріли чи вантажу виконується вібрацією, причина — некоректне налаштування клапана. Якщо стріла не втягується, ремонту або заміни вимагатиме котушка електромагніта гідророзподільника. Для діагностики несправності використовується Омметр.
Вищеописані несправності можуть виникати і через обрив ланцюга живлення електромагніта. Після зовнішнього огляду перевірки контрольною лампою виконується усунення обриву.
Якщо автокран «Машека» 25 т експлуатується у складних умовах, то нерідко тверді частинки потрапляють під клапани гідрозамків. В результаті відбувається просідання шоків гідроциліндрів виносних опор та стріли. Ця несправність вирішується якісним прочищенням, якщо пошкодження суттєвіші, буде потрібно заміна деталі.
До поширених несправностей, що вимагають ремонту, також варто віднести течі робочої рідини через знос манжети або механічні деформації трубопроводу дренажної магістралі, задираки на золотниках гідророзподільників, надмірне нагрівання рідини в гідросистемі автокрана «Машека» 25 т.